Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Housewife Unleashed

A monogámiától a párterápián át a swingerig

Party hétvége

2023. augusztus 06. 20:01 - housewifeunleashed

screaming.jpeg

Nemrég 2 privát partin is részt vettünk egy hétvége alatt.

Az a furcsa, hogy az erős igénybevétel ellenére nem az érintett testrésze(i)m sajog(nak) másnap reggel, hanem csak a torkom. Berekedek attól, hogy nem fojtom vissza a nyögéseket, mint otthon a 4 fal között. 

Megint azon tűnődtem vasárnap este, hogy milyen szerencsés vagyok. Nem azért, mert idegenekkel fekszem le, az nyilván nem nyújt sokat. Azért vagyok boldog, mert ha akarom, megtehetem. Megtehetem, hogy ezeken a zártkörű rendezvényeken szabadnak érezhetem magam. És szerencsés vagyok amiatt is, hogy a hangos szex miatt nincs félreértés közöttünk. Nem azért vagyok hangosabb a klubban, mert jobb élményt tud adni bárki, mint amit a férjemtől kapok, hanem azért, mert otthon a család miatt nem tudom, illetve nem akarom hangosan megélni a szexualitásomat. Pedig hiányzik. A hangerő, és általában az az állatias, elemi erő, amivel reflektálok a jóra.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nlshd.blog.hu/api/trackback/id/tr3918183111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása